kimmeybergman

Alla inlägg under juli 2012

Av Kimmey Bergman - 28 juli 2012 14:01

Uppdatering.. Vi har äntligen köpt en ny bil. Och gladare kan jag inte vara! :)

Annars rullar allt på med jobb och allt annat. Är ledig hela helgen och även hela måndagen! Skönt. Får se vad det bjuds på.

Just ja, jag håller på att sluta snusa! Hmm får se hur jag lyckas. Sjukt svårt. Aja puss

Av Kimmey Bergman - 22 juli 2012 19:13

Har haft en bra dag på jobbet hittills. Har några timmar kvar. Dock försvann solen och ersattes av lätta vindar. Men men, svensk sommar! Trevlig kväll

Av Kimmey Bergman - 22 juli 2012 09:32

Var ett tag sen nu. Vi har en liten grabb som får tänder mest hela tiden tycker jag. Åh jobbigt är det åt honom också. Stackare. Annars händer de inte så mycket. Fick vara hemma från jobbet igår eftersom Fredrik har haft nå slags ryggskott så han har inte kunna tagit alvin en sekund :( men nu verkar det bättre tack och lov, för imorgon efter jobbet åker vi ut till sommarstugan. Ska bli spännande och se hur det går med lillkillen. Och nästa helg är jag ledig. Känns så himla skönt. Puss på er alla. Hoppas ni får en lika fin dag som vi verkar få:)

Av Kimmey Bergman - 17 juli 2012 21:22

Är trött och hängig. Nyser konstant. Men känner mig inte sjuk heller. Sjukt drygt! Imorgon bär det av för mera jobb. :) ska se om jag kan byta dag, skulle vara ledig fredag och sedan jobba helgen. Men ska se om jag kan vara ledig lördag och jobba fredag. Fredrik vill åka till Stockholm. Så det visar sig :) nej nu Ska jag dra täcket över huvudet. Godnatt! Puss

Av Kimmey Bergman - 16 juli 2012 20:56

Det är något som kan göra mig galen. Och något som gör mig ännu mer galen är alla räkningar. Känns så sjukt att det ska behöva kosta så mycket... Men men det är väl livets gång. Dock har vi ändå det sjukt bra. Är så sjukt trött så det är nog dags för mig att lägga sig. Puss

Av Kimmey Bergman - 15 juli 2012 22:47

Allt är enbart läckert!!!


AWWWWEEESSSOOOMMMMMMMEEEEEE!!!   

Av Kimmey Bergman - 13 juli 2012 09:06

Jag kom på i morse att det är den så kallade otursdagen idag. Hmm jag ska visserligen uträtta viktiga ärenden idag efter jobbet. Undra om jag kommer ha lite otur idag då. Sen måste jag berätta att jag ska beställa hem lite olika tyger för att kolla av vilken slags färg skala och vilka material vi ska ha vid bröllopsmiddagen. Spännande. Dock beställer jag nog det nästa vecka. Och det verkar som om leverans tiden kan vara någon vecka. Men tur vi har tid på oss. Sen har jag hittat så mycket fina dekorationer från usa! Så jag måste flörta lite med kära "farmor" lite. Kanske hon kan få med sig hem vid jul eller kan skicka till oss. Annars är det jobb idag tills klockan slagit fyra. Och till kvällen blir det nog middag med Oscar och Bianca! Dock inget party eftersom det står jobb på schemat klockan 7 imorgon :( pengar pengar pengar!

Ha en fin dag så länge. Puss

Av Kimmey Bergman - 12 juli 2012 07:21

Åh att det alltid regn när jag ska jobba. Vissa tycker det är skönt men jag är ju ute mycket i jobbet. Så då blir man så frusen. Annars så ska jag medge att jag är sjukt trött. Har enbart sovit några få timmar. Kunde inte somna igår :( hade bara bröllopstankar i huvudet. Nu lär jag sätta igång med jobbet. Puss på er.

Presentation


Fånga dagen i det lyckligaste ögonblick

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bröllop


Ovido - Quiz & Flashcards