kimmeybergman

Alla inlägg under september 2012

Av Kimmey Bergman - 29 september 2012 15:13

Haha ;)/moa

Av Kimmey Bergman - 28 september 2012 10:48

Det är bara för namnet på vad min son är! Inget duger! Men men. Jag har iallafall förlängt mitt hår:-) jätte nöjd! Dock så kliar det lite och gör lite ont. Men men. Resultat kommer här.

Av Kimmey Bergman - 21 september 2012 10:40

Usch jag har så ont i min mage! Och ingen verkar veta vad det är :( hade såhär 2010 också men ingen visste något då heller. Men men. Det upphörde när jag blev med alvin.. Kanske man skulle bli med en till haha. Nej då! Inte än på ett bra tag.

Idag är de fredag! Yeey! Ska bara vila upp mig i helgen. Nästa vecka är det jobb. Och på torsdag ska jag vittna på en rättegång. Kul.. Eller nej. Känns rätt drygt!

Av Kimmey Bergman - 17 september 2012 15:01

Ja jag fick för en stund sen veta att jag fått jobbet jag sökte för ett tag sen. Ska bli så skönt med fast inkomst! Det bästa av allt är att det är med psykiatri också :) kunde jag vara gladare? Nej! :-D:-D:-D:-D:-D

Av Kimmey Bergman - 16 september 2012 11:13

Som vanligt är det jätte längesedan jag bloggade! Måste bättra mig.

Livet rullar på som vanligt. Jobbar och står i. Var på arbetsintervju för ett tag sen, och borde få svar denna vecka som kommer. Alvin har varit förkyld men är tillbaka i matchen igen. Lite efter snuva kvar men ingen allvarligt. Så imorgon blir det dagis igen. Och jobb för oss vuxna... Usch vad gammalt de lät! Haha.

Var och klippte mig här om dagen, bara det som behövdes men det sög! Känns som håret blev jätte kort. Även fast hon kanske tog 3 cm typ. Funderar starkt på att lägga i hår. Kan för den delen vara kul och se för det stundande bröllopet.

Igår 16/9 har jag och min kärlek varit förlovade i två år. Och snart blir vi man och fru. Lycka <3

ja just de, jag har börjat rida igen. Känns grymt kul att få komma iväg!

Presentation


Fånga dagen i det lyckligaste ögonblick

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bröllop


Ovido - Quiz & Flashcards