kimmeybergman

Alla inlägg under augusti 2012

Av Kimmey Bergman - 29 augusti 2012 17:44

mötet gick bra idag! så nu är det bara att hoppas. sitter lusten på jobbet och har det bra. imorgon är en ledig dag vilket betyder att jag, alvin och carro åker till Ikea. låter som en dyr resa! haha. men det ska bli kul att göra något annat. sen är det jobb exakt hela helgen. Blä! puss

Av Kimmey Bergman - 28 augusti 2012 21:08

jobb har börjat för min del. och jag är verkligen nöjd med platserna jag fått! ska dock på en arbets intervju imorgon.. så känner mig lite kluven. men vi får se :)

alvin älskar att vara hos sin dag mamma vilket värmer mitt hjärta enormt. han är inte densamma när han inte får vara där, känns som att jag inte kan tillfredsställa leksinnet hos honom tyvärr. men jag gör mitt bästa!

förutom det så är jag grymt arg och besviken. jag borde gå tillbaka till mitt gamla jag.. tydligen är det så ens så "vänner" vill ha en. ja ja, slut pratat om det. sängen kallar känner jag, så trött på att vara trött.

Puss

Av Kimmey Bergman - 15 augusti 2012 21:47

är inskolning hela veckan. är lite små drygt att se hur stor han blir. det går då bra iallafall! idag stannade vi på lunch :) och somnade gjorde han på 5 minuter, och kunde vara glad att vakna utan mig. dock finns det en till vilding där som kan vara lite dum enligt mig. knuffa, dra i håret och bara vara allmänt barn aktiv... dock är det inte kul att se som mamma när ett annat barn knuffar om kull ens eget barn så man ramlar med huvudet i golvet!! hoppas att detta inte blir något som händer varje dag! för det klarar jag inte! nu sova, imorgon = inskolning :-P

Av Kimmey Bergman - 13 augusti 2012 19:10

Idag började vi inskolning för Alvin. Det gick toppen förutom att han var på sitt allra sämsta humör. Känner att detta kommer bli bra.


Efter inskolningen var vi till lassarettet och gjorde ett ultaljud på Alvins njurar så vi får se vad det visar. Sen kom Linnea, Milo och efter det Emil hit på besök. Trevligt!!


Alvin var däckad klockan 18.00 haha.. Och jag är heeeeelt slut! Men men. Imorgon är det inskolning igen och det känns bra. vi kör på 09.00-11.00 imorgon också. Onsdag 08.00-12.00 Torsdag 10.00-14.00 och Fredag 08.15.00

Tuffa dagar vi har framför oss.. Men det kommer nog gå super!


 

Av Kimmey Bergman - 8 augusti 2012 22:39

nu är det liksom dags igen att stå på väg "egna" ben när det gäller jobb.. och med det menar jag att mitt schema tagit slut och nu är det timmis som gäller. var idag på arbetsintervju för att utöka mina ställen. kändes rätt bra, men ändå sitter man och funderar på om man faktiskt kommer få i hop det. svaret är nog ett stort ja! men kontrollfreak som jag är så har jag det i bakhuvudet. ja ja!

annars måste jag beklaga mig för att bröllops tankar står still, har ingen inspiration alls känns det som.

var även och skulle ta min kära spruta så vi slipper bli gravida, men nu blev det p piller igen, hoppas jag kommer ihåg dom bara! och lilla alvin somnade i bilen idag, tröttast i stan tror jag.

nu är gamla bilen städade! nu ska den säljas! hoppar jag :)
första bilden från igår, resten är när hjärtat är liten liten bebis <3
nej god natt.

Av Kimmey Bergman - 6 augusti 2012 22:26

jo men nu var det väl ett tag sen. jag har haft fullt upp med jobb och familj. men nu är jag ledig ett tag eftersom mitt vikariat gått ut.. på onsdag ska jag på arbets intervju så jag håller tummarna! på måndag börjar alvin sin inskolning hos sin dagmamma. åh mamma hjärtat spricker! han blir för stor för fort. vill liksom att tiden ska gå lite saktare. idag var jag och handlade lite nya tröjor och ett par jeans och nya mjukisar till honom. nu när jag är ledig så har jag planer för Lillemans rum, jag ska måla om och trixa med lite tavlor och så vidare. få se om orken infinner sig. nej nu ska jag fortsätta kolla på film innan sängen kallar. PUSS

Presentation


Fånga dagen i det lyckligaste ögonblick

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bröllop


Ovido - Quiz & Flashcards